Met 112 winkels in Nederland en Belgiƫ zit de marktleider in vloeren (en nu ook gordijnen, raamdecoratie en traprenovatie) in de transitie van een promotiegedreven discounter naar een merk van waarde dat klanten de beste (merk)producten biedt en ontzorgt met tal van services. Een vloer of raambekleding kan je immers overal kopen, maar van de echte specialist mag je verwachten dat hij je in alle fasen van de klantreis optimaal helpt.

Zeker online is er nog een wereld te winnen, aangezien medio november 2020 pas de webshop werd gelanceerd en de coronacrisis de introductie van een aantal nieuwe dienstverleningsconcepten (advies aan huis bijvoorbeeld) versnelde. Maar hoe verkoop je services online? Daar werken we nu aan.

Deze (digitale) marketing- en e-Commerce transitie vormgeven en het merk opnieuw op de kaart zetten is een uitdagende opdracht, maar met de eind 2019 ingezette groei als wind in de rug zetten we fanatiek door.

De TV-commercial die we in 2021-2022 uitzenden geeft de nieuwe positionering goed weer.