In september ’17 publiceerde het Tijdschrift voor Marketing een interview met me over de prijswinnende Prominent-herpositioneringscase.
De webcast van het gehele gesprek is te beluisteren op de CMOTalk-website.
In september ’17 publiceerde het Tijdschrift voor Marketing een interview met me over de prijswinnende Prominent-herpositioneringscase.
De webcast van het gehele gesprek is te beluisteren op de CMOTalk-website.
“It’s better to have a market than a mill”, zei een economiedocent al zo’n 25 jaar geleden tegen me. Bijzonder dat dat meer dan ooit aan de orde van de dag is. Want als je…
In mijn rol als kerndocent van de in 2020 gelanceerde post-master opleiding Strategisch Brandmanagement van Beeckestijn interviewde Studio Beeckestijn me. Ik heb het uitgebreid over trends in branding, het belang van gedrag en het waar-maken…
Nu steeds meer bedrijven er wel achter zijn dat een eenzijdige focus op performance marketing een te kostbare, doodlopende weg is en op lange termijn geen concurrentievoordeel oplevert, zien we de aandacht voor het merk…
Het is inmiddels een aardige hype: veel merken zijn op zoek naar hun purpose. Daar is op zich niks mis mee, ware het niet dat het in 95% van de gevallen een staaltje green washing…
Als jij zelf niet kiest word je ook niet gekozen. In november ’21 publiceerde NIMA een kort interview om de Masterclass Succesvol Merkpositioneren die ik voor hen verzorg in de spotlight te zetten. Je vindt…
Vierde plek en hoogste nieuwe binnenkomer Marketeers Top-100 en Marketeer of the Year 2017 Eind maart 2017 publiceerden het Tijdschrift voor Marketing de Top-100 van Nederlandse marketeers en werd de beste marketeer van Nederland gekozen…