In september ’17 publiceerde het Tijdschrift voor Marketing een interview met me over de prijswinnende Prominent-herpositioneringscase.
De webcast van het gehele gesprek is te beluisteren op de CMOTalk-website.
In september ’17 publiceerde het Tijdschrift voor Marketing een interview met me over de prijswinnende Prominent-herpositioneringscase.
De webcast van het gehele gesprek is te beluisteren op de CMOTalk-website.
Het is inmiddels een aardige hype: veel merken zijn op zoek naar hun purpose. Daar is op zich niks mis mee, ware het niet dat het in 95% van de gevallen een staaltje green washing…
In mijn rol als kerndocent van de in 2020 gelanceerde post-master opleiding Strategisch Brandmanagement van Beeckestijn interviewde Studio Beeckestijn me. Ik heb het uitgebreid over trends in branding, het belang van gedrag en het waar-maken…
“It’s better to have a market than a mill”, zei een economiedocent al zo’n 25 jaar geleden tegen me. Bijzonder dat dat meer dan ooit aan de orde van de dag is. Want als je…
In juli 2019 publiceerde Luuk Ros van Marketingfacts een interview met me over het maken van scherpe keuzes en het voorop stellen van daadwerkelijke klantbetekenis. Een grote uitdaging voor veel bedrijven en merken! Je leest…
Als jij zelf niet kiest word je ook niet gekozen. In november ’21 publiceerde NIMA een kort interview om de Masterclass Succesvol Merkpositioneren die ik voor hen verzorg in de spotlight te zetten. Je vindt…
Vierde plek en hoogste nieuwe binnenkomer Marketeers Top-100 en Marketeer of the Year 2017 Eind maart 2017 publiceerden het Tijdschrift voor Marketing de Top-100 van Nederlandse marketeers en werd de beste marketeer van Nederland gekozen…