Specialismen

Aalders Merk en Marketing heeft in ruim 25 jaar meer dan 30 klanten verder geholpen met:
– merkpositionering en rebranding
– e-Commercestrategie
– marketing- en communicatiestrategie- brand activation en brand utilities
– klantbelevingsonderzoek en customer journeys
– merk- en campagnemanagement
– marketingworkshops en -seminars

Dit met name bij (service) retailers en zakelijke en financiële dienstverleners. Lees vooral ook de uitgewerkte cases hierover.

Ik werk nauw samen met de allerbeste partners in mijn netwerk en wil bewust zelf geen personeel aannemen, om middelenvrij te kunnen adviseren. Afhankelijk van de vraag stellen we team op maat samen waarbij ik kan putten uit tal van bureaus en zelfstandige consultants gespecialiseerd in (re)branding, klantbeleving, customer journeys, marktonderzoek, online-marketing en e-Commerce, creatie, reclame, productinnovatie, communicatie en public relations.Waar dat gewenst is voegen we hun expertise direct toe. Evenzo werken we nauw samen met bureaus waarmee klanten al een goede samenwerking hebben.

“Don’t tell me you’re funny, but tell me your joke”. Met dit motto geef ik graag aan waar marketing anno nu voor moet staan. Eerst de strategie en de inhoud ontwikkelen, en pas dan de c(h)ampagne. Storytelling is immers storydoing geworden.

In september ’17 publiceerde het Tijdschrift voor Marketing een interview met me over de Prominent-herpositioneringscase. Lees deze hier: TVM09_CMOTalk. De webcast van het gehele gesprek is te beluisteren op de CMOTalk-website.

Recente cases